Wednesday, November 30, 2022

Catching Up

 The time has flown , and I feel I have very little to show for the time. We have had two big exhibitions at ARC Yinnar where I am a very part-time ( 4 hours per week) gallery coordinator. When there are big exhibitions things take a lot more time than the four hours, but it is satisfying when the exhibition looks good. We had an exhibition of prints by twenty one  different printmakers from the region and there was some fabulous work on display. We used all the spaces at ARC Yinnar.




My daughter Siena Galtry had pieces in the exhibition as well- it's the first time we have had pieces in an exhibition together. The pieces behind my daughter are her multi layered linocuts.


I made four pieces that have been mono-printed and stitched by machine, so I guess I did make some things this last month. 

Since then we have been busy preparing the celebration of the existence of ARC for 40 years. It is an Artist Resource Collective and is still going strong after 40 years. This year we have had the opening of our new renovated spaces and we have had some wonderful exhibitions to celebrate the 40 years of arts practice that represents ARC. Some of the people involved were youngsters when it all started and it is wonderful to hear their stories of how the place was, and how it has evolved and to see their art as it has evolved over the years as well. It was an old butter factory, complete with massive milk vats and strange cool spaces, and it has been transformed into a multi purpose/functional arts space including two gallery spaces, print studio, ceramics studio, blacksmithing facility, community arts space, and private studio spaces, plus the Switchroom for musical/theatrette type performances and a retail space. Quite remarkable really, for a small country town and an incredible asset to the Latrobe Valley.

I am still working almost daily on my nardoo piece, which seems to be taking forever, but finally I have started the background stitching so the end is in sight( I have to get a move on as some of the writing  is due soon- the curators, Sharon Peoples and Carol Cooke, are  hoping to create a book which details the creative process of the artists involved) and the exhibition will be on at Craft ACT in July 2023.




Preparations are well under the way for 2023. I will be exhibiting at the Patchwork & Quilt Dagen in the Hague from 13-15 April. Really looking  forward to being in the Netherlands again, but not for long as I head of Pour l'Amour du Fil in Nantes, where I shall also be teaching for 2 sessions. My youngest daughter is coming with me to help out and after that we head to Italy and spend a week in Rome. This last month I have  participated in Nanowrimo to finally  get some shape into the story of Hortense Hazard, which I wrote about some years ago when I still lived in Geelong. I have had it in the back of my mind  since then to write it somehow but not strictly as a biography but as  a composite of a couple of different genres- I think I have finally worked out a way to meld things together that really is more about a remarkable woman, who would have been forgotten but whose artwork still exists both as sculpture and a book she wrote in Italian. I reached the 50,000 words, but hope to do some research whilst in Rome at the atelier where she studied sculpture and which still exists. I am hoping to spend a bit of time in Italy before returning to the North and teaching in Belgium. Any suggestions for budget accommodation would be much appreciated. I am also thinking of visiting Fabriano especially to visit the paper museum and Fabriano factory. 



Meanwhile I shall be teaching Linocutting at Amitie Textiles on the 21st of January. I love that shop- it's so lovely to have a cafe right there, and to teach within the shop space as they have such great stock plus have my favourite Aurifil threads. And at the end of March I am teaching at the Stitching retreat at Ulladulla.

I am also having an exhibition in February at Meeniyan Art Gallery in  Meeniyan ( it is on the way to Wilson 's Promentory) with  two other artists. it is a lovely little gallery and the little township has a lot to offer with Trulli ristorante and delicatessen adding a definite foodie flavour to the experience, plus there is also a very good bakery as well as some other interesting shops to visit.

Don't forget I still sell my linocut printed fabrics if you are interested and I am down to the last dozen copies of my book, Musing in Textile: France ( which is only available in Australia). It has been a journey selling books without a distributor and with the extortionate parcel prices to overseas which has meant I can only post within Australia. I really do wonder if I will make another such book- in a way I would love to but it has also been hard work not only in making the work but in selling the book as it is entirely self published and it was designed by my eldest daughter Celeste Galtry. We did all those videos for the dvd which is part of the book- but dvd is almost outmoded technology now. How things change in so little time.




26 comments:

XKY France said...

Thank you for such a great post you wrote here and I'm very obliged to write an article here on the benefit of herbal herbs.I am 29 years old and have been diagnosed with breast cancer, ease of treatment and a similar story, except for my first acceptance as a rejection of herbal medicine. I was not part of the Perseid movement and did not really build relationships with any of them, I just believed in their operation. I say this because it was during the use of Dr. Itua herbal medicine that I now attest that herbal medicine is real, the phytotherapy Dr. Itua heals my breast cancer which I suffered for 2 years. Dr. Itua herbal medicine is made of natural herbs, with no side effects, and easy to drink. If you have the same breast cancer or any type of human illness, including HIV / AIDS, herpes cancer, bladder cancer, bladder cancer, prostate cancer, kidney cancer, lung cancer, skin cancer, skin cancer and skin cancer. , LEUKEMIA, VIRUSES, HEPATITIS, INFERTILITY WOMEN / MAN, LOT OF LOVE, LOTTERY. ITS CONTACT EMAIL / WHATSAPP: Or drituaherbalcenter@gmail.com/ +2348149277967



Nira Shalom said...

Hallo, ik ben Nira. Na jaren een relatie met Anderson te hebben gehad, heeft hij het uitgemaakt, ik heb er alles aan gedaan om hem terug te halen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb , Ik smeekte hem met alles, ik deed beloften maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en ze stelde voor dat ik liever contact opnam met een spreukgieter die me zou kunnen helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in spreuken geloofde, ik had geen andere keuze dan het te proberen, ik mailde de spreukgieter, en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zal zijn, dat mijn ex binnen drie dagen bij me terug zal komen, hij sprak de betovering uit en verrassend genoeg was het op de tweede dag rond 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde de oproep en het enige dat hij zei was dat het hem zo speet voor alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, en dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, zo'n persoon zou helpen door hem of haar te verwijzen naar de enige echte en krachtige spreukgieter die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: babawalewiseman01@gmail.com je kunt hem e-mailen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of een andere zaak.
1) Liefdespreuken
2) Verloren liefdespreuken
3) Echtscheidingsspreuken
4) Huwelijksspreuken
5) Bindende spreuk.
6) Verbreekspreuken
7) Verban een geliefde uit het verleden
8.) U wilt promotie maken in uw kantoor
9) je geliefde willen bevredigen
10) Genees voor een van de ziekten waaraan u lijdt
Neem contact op met deze geweldige man als je problemen hebt met een duurzame oplossing
via babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp +12544131991

Anonymous said...

Ik stond op het punt mijn huwelijk te verliezen toen dr. Ilekhojie tussenbeide kwam. Mijn man had een scheiding aangevraagd na een eindeloos geschil en emotionele mishandelingen die we allebei hadden geleden als gevolg van misverstanden. Hij verliet het huis en weigerde terug te komen. Ik zocht naar een echte oplossing, wetende dat ik niet nog eens berooid wil worden door echtscheidingszaken en het verlies van mijn man van 12 jaar. Ik voldeed aan zijn procedures voor verzoening, wat heel gemakkelijk was. De liefde en verbinding tussen mij en mijn partner werd hersteld en hij kwam terug en vroeg om de scheiding te annuleren. Het is allemaal een feit dat dr. Ilekhojie eerlijk en transparant is in het helpen van mensen en ook jij die dit leest, kan de oplossing vinden die je zoekt in je huwelijk of relatie. neem nu contact met hem op voor hulp. Hier zijn contactpersoon. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

Anonymous said...

Mijn man verliet mij en mijn kinderen omdat we zoveel ruzies en ruzies hadden. Zijn moeder was ook tegen mijn huwelijk met hem. Ik hield zoveel van hem en had grote hoop dat we samen een mooie toekomst zullen opbouwen. Ik heb 6 maanden gewacht en hij is nooit meer bij mij teruggekomen. Dus moest ik contact opnemen met dr. Ilekhojie die er alles aan deed om ons te herenigen en de liefde en verbinding die we ooit deelden te herstellen. Hij keerde na 3 dagen terug naar huis, zoals dr. Ilekhojie me verzekerde en ik ben echt verbaasd over zijn geweldige daden. Ook jij kunt deze geweldige hulp krijgen en leven om hem dankbaar te zijn, want hij stelt nooit iemand teleur. Neem contact op met dr. Ilekhojie. E-mail: gethelp05@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348147400259

Shannon Mackle said...

I was cured___________it’s AWESOME!!,!……………………………

Sure Treatment for herpes!!

Please contact:

Email Robinsonbuckler11 (@) gmail……com

Thanks for reading!

Motina said...

Mijn leven is terug!!! Na 2 jaar gebroken huwelijk liet mijn man me achter met twee kinderen en mijn leven was kapot. Ik had zin om er een einde aan te maken, ik pleegde bijna zelfmoord omdat hij ons met niets achterliet. Ik was al die tijd emotioneel down en het leven lijkt zinloos. Op een trouwe dag toen ik op internet aan het surfen was, kwam ik verschillende getuigenissen tegen over dr. Ilekhojie. Sommige mensen getuigden dat hij hun ex terugbracht, sommigen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt en ziekten geneest met kruiden. Ik was meer geïnteresseerd in verzoening met mijn man, die dr. Ilekhojie binnen 3 dagen mogelijk maakte. Nu is mijn man terug en sindsdien leven we gelukkig. Hier laat ik zijn contactpersoon voor iedereen achter. E-mail: gethelp05@gmail.com Whatsapp: +2348147400259

unknow said...

Mijn leven is terug!!! Na 2 jaar van een verbroken huwelijk liet mijn man me achter met twee kinderen en mijn leven was kapot. Ik had zin om er een einde aan te maken, ik pleegde bijna zelfmoord omdat hij ons met niets achterliet. Ik was al die tijd emotioneel down en het leven lijkt zinloos. Toen ik op een trouwe dag op internet aan het surfen was, kwam ik verschillende getuigenissen tegen over BABA EROMOSELE. Sommige mensen getuigden dat hij hun ex terugbracht, sommigen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt en ziekten geneest met kruiden. Ik was meer geïnteresseerd in verzoening met mijn man die BABA EROMOSELE binnen 3 dagen mogelijk maakte. Nu is mijn man terug en sindsdien leven we gelukkig. Hier laat ik zijn contactpersoon voor iedereen achter. E-mail: Babaeromosele12345@gmail.com Whatsapp: +2348140876149

Plaats commentaar.

unknow said...

Mijn leven is terug!!! Na 2 jaar van een verbroken huwelijk liet mijn man me achter met twee kinderen en mijn leven was kapot. Ik had zin om er een einde aan te maken, ik pleegde bijna zelfmoord omdat hij ons met niets achterliet. Ik was al die tijd emotioneel down en het leven lijkt zinloos. Toen ik op een trouwe dag op internet aan het surfen was, kwam ik verschillende getuigenissen tegen over BABA EROMOSELE. Sommige mensen getuigden dat hij hun ex terugbracht, sommigen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt en ziekten geneest met kruiden. Ik was meer geïnteresseerd in verzoening met mijn man die BABA EROMOSELE binnen 3 dagen mogelijk maakte. Nu is mijn man terug en sindsdien leven we gelukkig. Hier laat ik zijn contactpersoon voor iedereen achter. E-mail: Babaeromosele12345@gmail.com Whatsapp: +2348140876149

Unknown said...

Wanneer u op zoek bent naar een betrouwbare spellcaster om u te helpen uw ex terug te krijgen, kunt u contact opnemen met dr. ISIKOLO.
Goededag allemaal, mijn naam is Elena Berkhoff. Het viel me erg zwaar toen mijn vriend me verliet voor een andere dame. Ik was emotioneel kapot en wist niet wat ik moest doen om hem terug te krijgen. Ik zat maandenlang in nood en bleef overal hulp zoeken totdat ik DR. ISIKOLO leerde kennen. Ik heb contact met hem opgenomen en hem mijn problemen uitgelegd. Hij was bereid mij te helpen en er bij mij op aan te dringen de procedures na te leven, zodat hij de liefde tussen mij en mijn man kan herstellen en er ook voor kan zorgen dat we allebei weer bij elkaar zijn. Ik voldeed aan alle eisen en hij deed zijn werk. Na 48 uur kreeg ik een sms van mijn vriend waarin hij om een date vroeg, zodat we dingen kunnen weggooien. Nu zijn we weer bij elkaar en dat allemaal dankzij DR ISIKOLO. Hij kan jou ook helpen als je bereid bent te geloven en hoopvol te blijven. Stuur hem een e-mail via: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348133261196

Unknown said...

Hallo allemaal, mijn naam is Klaudia Kusa. Mijn man woonde al geruime tijd in een ander appartement vanwege de werkdruk en we waren heel gelukkig samen, ook al bleef hij enkele maanden bij ons vandaan. Ik wist niet dat een collega van het werk al een affaire met hem had, waardoor mijn man uit het niets een scheiding tegen mij aanvroeg. Ik wist dat er iets mis was, omdat we nooit zoveel ruzie hoefden te maken om hem te laten vertrekken. Ik was getraumatiseerd en ik zoek hulp om de situatie aan te pakken die mij naar DR ISIKOLO heeft geleid nadat mensen hem online hadden geprezen. We bespraken het uitvoerig en hij vertelde alles wat ik moest weten over wat er was gebeurd en de procedure om de problemen op te lossen. Hij kwam zijn beloften na, bracht mijn man bij mij terug en het scheidingsproces werd geannuleerd. Nu is mijn man weer bij ons thuis en zijn we samen gelukkig. Het is inderdaad verbazingwekkend hoe mensen andere mensen oprecht kunnen helpen als ze in nood zijn. Hij kan jou ook helpen. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonymous said...

Ik ontmoette een vriend bij wie ik klaagde over mijn onvermogen om een tastbaar bedrag te winnen en hij stelde me voor aan Dr. Ilekhojie, die hem hielp met een loterijspreuk en hij won $ 500.000. Ik heb via hem contact met hem opgenomen en hij verzekerde me dat ik veel zal winnen zodra hij de loterijspreuk voor mij uitvoert. Hij vroeg me om hem 48 uur de tijd te geven om alles te krijgen wat nodig is voor mijn loterijspreuk, dus ik wachtte 48 uur en hij gaf me de opdracht een lot te kopen, afhankelijk van hoeveel mijn hart kiest. Ik kocht een powerball-ticket en werd miljonair toen de trekkingen kwamen. Nu heb ik genoeg geld om mijn bedrijf op te zetten nadat ik bijna dakloos was geworden. Bedankt Dr. Ilekhojie, ik ben dankbaar. Ik laat zijn contactpersoon hier achter voor iedereen die geluk nodig heeft om te winnen. Bel hem +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

Anonymous said...

Ik probeer al 8 jaar zwanger te worden en had hulp nodig! Ik ben naar de dokters geweest, maar nog steeds niets. De artsen legden uit dat ik en mijn man vruchtbaar zijn en dat ik niet weet waar ik anders terecht kan. Tijdens een van mijn bezoeken aan het ziekenhuis ontmoette ik iemand met wie we van hart tot hart spraken en zij legde uit hoe ze 15 jaar had gewacht totdat ze dokter Ilekhojie ontmoette, die haar kruiden gaf waardoor ze slechts een maand later zwanger werd. Ze zei zoveel goede dingen over dokter Ilekhojie en ik moest het zelf zien. Het is 4 maanden geleden dat ik de kruiden kreeg en we zijn al zwanger. Dankzij dokter Ilekhojie ben ik zo opgewonden dat ik binnenkort moeder zal worden. Ik laat zijn contacthulp achter voor iedereen die problemen heeft met zwanger worden. Vertrouw me en vraag hem om hulp. E-mail gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

Anonymous said...

Soms raak ik geschokt als artsen zeggen dat sommige ziekten niet te genezen zijn en ze doen geloven dat we ermee moeten sterven. Dat is waar, want die ziekten zijn niet gewoon en lichamelijk. Ik begon dit te begrijpen toen mijn vriend me meenam naar het westen Afrika om een bezoek te brengen aan deze kruidkundige, Dr. Ilekhojie genaamd, die een verbeterd kruidengeneesmiddel gaf dat mij volledig van HIV genas, zonder enige bijwerkingen. We denken dat het niet te genezen is, omdat onze artsen ons hebben verteld dat er geen remedie bestaat. Het is duidelijk dat sommige patiënten met herpes, vleesbomen, vertraagde voorproblemen verslaafd zijn aan de antivirale en andere aanvullende orthodoxe medicijnen, alleen maar om het virus te helpen onderdrukken en niet om het te genezen, omdat de doktoren ons hebben laten geloven dat het niet kan worden genezen en ik wel. Zeg stoutmoedig dat dit een leugen is, want er is een geneesmiddel en Dr. Ilekhojie kan u helpen met een geneesmiddel...

E-mail gethelp05@gmail.com
WhatsApp/Telegram +2348147400259

Unknown said...

MIJN VRIEND KREEG TERUG MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO EN IK BEN ECHT OVERWELDIG
Hallo allemaal, ik ben Anne Francken. Toen alle hoop verloren was om mijn relatie tussen mij en mijn vriend weer te laten werken, ging ik online op zoek naar hulp en ik las en nam contact op met DR ISIKOLO die kwam en alles repareerde en hij zal de rest van mijn leven door mij gewaardeerd blijven. Te vaak heb ik emotionele trauma's doorgemaakt vanwege de eindeloze problemen die ik had met mijn man en het leidde tot onze breuk en daarom zocht ik hulp en ontdekte DR. ISIKOLO die mij te hulp kwam. Hij vertelde me de procedures en spoorde me aan om eraan te voldoen, wat ik graag deed en hij stelde het proces van het vinden van oplossingen voor mijn problemen niet uit en ik kreeg het resultaat in slechts 2 dagen, zoals hij mij verzekerde. Doe geen moeite om elders hulp te zoeken, want hij is te goed in het helpen van mensen. Hij is betrouwbaar en eerlijk, dus sms hem nu via WhatsApp: +234-8133261196 of zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown said...

Mijn naam is Eva Berkhout. Ik heb moeilijke tijden meegemaakt met verschillende mannen die ware liefde en oprechte acceptatie vonden, totdat ik mijn man ontmoette die in mijn leven kwam en van me hield zonder dat woorden het kunnen uitleggen. We hebben twee jaar samengewoond en we waren gelukkig totdat er te veel ruzie ontstond en onze wegen uit elkaar gingen. Ik dacht dat ik verder kon, maar ik besefte dat ik erg verliefd op hem was en voor altijd bij hem nodig had. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat ertoe leidde dat ik contact opnam met dr. Isikolo, wetende hoe hij anderen heeft kunnen helpen. Hij schonk mij zijn aandacht en deed zijn best om ons weer met elkaar te verzoenen en binnen 48 uur manifesteerde het resultaat zich en kwam hij bij mij terug en we verzonnen de zaken weer. Nu zijn de liefde en het geluk teruggekeerd en het enige dat ik kan zeggen is dat ik dokter Isikolo echt waardeer omdat hij onbaatzuchtig is in het helpen van mij en anderen. Zijn e-mailcontact: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348133261196

Unknown said...

MIJN HUWELIJK WERKTE WEER MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO, WIE DE MEEST EERLIJKE SPELL-GIET IS DIE JE KUNT VINDEN
Ik ben Alida Doberschütz. Mijn huis was gevuld met eindeloze problemen en ellende, wat leidde tot de scheiding die ik nooit met mijn man had gewild. Alles stortte in en we gingen onze eigen weg. Ik probeerde verder te gaan, maar het was zo moeilijk voor mij omdat ik nog steeds van mijn man hield en mijn dochter altijd huilde omdat ze haar vader terug wilde. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat mij ertoe bracht contact op te nemen met DR. ISIKOLO nadat ik zoveel goede opmerkingen over zijn werk had gezien. Hij verzekerde mij dat hij mij en mijn man zou verzoenen met zijn verzoeningsbetovering, wat hij ook deed. Ik ben blij jullie allemaal te kunnen vertellen dat de liefde en het geluk zijn hersteld en dat we weer bij elkaar zijn gekomen en ik geloof dat het voor altijd voor ons is en allemaal dankzij DR. ISIKOLO die zoveel heeft gedaan om mijn gezin te redden. Hij heeft het nooit te druk om iemand te helpen. Neem dus nu contact met hem op als u ook hulp nodig heeft. e-mail hem nu via: isikolosolutionhome@gmail.com Sms hem gewoon via WhatsApp: +2348133261196

Anonymous said...

Mijn man heeft me nu ruim drie jaar verlaten en ik hield zoveel van hem. Sindsdien ben ik op zoek naar een manier om hem terug te krijgen. Ik heb veel opties geprobeerd, maar hij kwam niet terug en ik heb veel geld verspild. Ik bezocht een pagina online en zag getuigenissen van Dr. Ilekhojie en ik kon er niet voor terugdeinzen omdat het uitstekende getuigenissen waren. Ik sprak met hem en hij begeleidde mij als een vader en voerde een krachtig verzoeningsritueel voor mij uit. Binnen precies 2 dagen vroeg mijn man om terug te keren. Het was als een droom dat een man die mijn telefoontjes niet eens aannam, begon te smeken om naar huis terug te keren. Nu gaat het veel beter omdat Dr. Ilekhojie onze verbinding heeft hersteld en mijn familie vrede heeft. Bedankt meneer en ik zal mensen blijven vertellen over uw goede werken. E-mail gethelp05@gmail.com of WhatsApp/Telegram +2348147400259

Unknown said...

DE MOGELIJKHEID OM UW EX PARTNER TERUG TE KRIJGEN IS GEGARANDEERD BIJ DR ISIKOLO. NEEM NU CONTACT MET HEM OP
Hallo allemaal, mijn naam is Lotte Berkhoff. Ik heb nooit geweten dat er een grote mogelijkheid voor mij was om mijn man terug te krijgen totdat ik DR. ISIKOLO ontmoette. Het was heel zwaar voor mij toen mijn vriend mij verliet voor een andere dame. Ik was er kapot van en kon mezelf niet meer terugkrijgen. Zijn vrienden en familie deden er alles aan om ons te herenigen, maar het bleek mislukt. Ik was een paar maanden alleen en zag mezelf niet van iemand anders houden. Dus moest ik hulp zoeken bij DR. ISIKOLO, die mij het voorrecht gaf ervoor te zorgen dat mijn hartsverlangens werden vervuld. Hij herenigde ons en de liefde en het geluk werden hersteld. Zijn woorden zijn zijn plicht en hij faalt nooit als hij iemand belooft dat hij 48 uur lang het resultaat zal behalen, wat mij verbaasde toen mijn eigen resultaat zich manifesteerde. Doe geen moeite om ergens anders hulp te zoeken. Neem nu contact met hem op. Zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp: +2348133261196.

Anonymous said...

Probeert u zwanger te worden, hoeft u zich geen zorgen meer te maken. Het gebeurt allemaal als een wonder met de hulp van dokter Ilekhojie, aan wie mijn vriend me voorstelde toen ik pijn had, last had van verschillende miskramen en problemen probeerde zwanger te worden. Hij onderzocht me door me een paar vragen te stellen over hoe ik kon weten wat de oorzaak van mijn zwangerschap was. onvruchtbaarheid en vertelde me toen wat ik moest doen, waarvan ik zijn zwangerschapskruiden kocht die hij via de bezorgservice naar mij stuurde. Tot mijn grootste verrassing werd ik zwanger in minder dan 40 dagen nadat ik de kruidenkruiden had gebruikt, zoals hij hem had opgedragen. Dr. Ilekhiojie heeft mij eindelijk moeder gemaakt na zoveel jaren proberen met verspilde inspanningen. Voor elke vrouw die het ook moeilijk vindt om zwanger te worden, probeer zijn kruiden te krijgen, hoe moeilijk ook. Neem contact op met zijn e-mailadres: e-mail gethelp05@gmail.com of WhatsApp/Telegram +2348147400259

Unknown said...

Mijn naam is Giovanni Jahem. Ik heb moeilijke tijden meegemaakt met verschillende mannen die ware liefde en oprechte acceptatie vonden, totdat ik mijn man ontmoette die in mijn leven kwam en van me hield zonder dat woorden het kunnen uitleggen. We hebben twee jaar samengewoond en we waren gelukkig totdat er te veel ruzie ontstond en onze wegen uit elkaar gingen. Ik dacht dat ik verder kon, maar ik besefte dat ik erg verliefd op hem was en voor altijd bij hem nodig had. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat ertoe leidde dat ik contact opnam met dr. Isikolo, wetende hoe hij anderen heeft kunnen helpen. Hij schonk mij zijn aandacht en deed zijn best om ons weer met elkaar te verzoenen en binnen 48 uur manifesteerde het resultaat zich en kwam hij bij mij terug en we verzonnen de zaken weer. Nu zijn de liefde en het geluk teruggekeerd en het enige dat ik kan zeggen is dat ik dokter Isikolo echt waardeer omdat hij onbaatzuchtig is in het helpen van mij en anderen. Zijn e-mailcontact: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348133261196

Unknown said...

Hartelijk dank van Marie Cornelissen aan DR ISIKOLO voor haar hulp bij het herstellen van mijn gebroken huis. Inconsistentie is aan de orde van de dag in mijn gezin en huwelijk. Mijn man heeft een enorm probleem gehad en is verscheurd in mijn vlees sinds we te veel misverstanden begonnen te krijgen. Op sommige dagen ging hij gewoon weg en keerde pas de afgelopen weken terug. Ik was er kapot van en probeerde alles wat ik kon om de problemen op te lossen, maar het lukte niet. Ik moest hulp zoeken en kreeg van een vriend de opdracht contact op te nemen met DR ISIKOLO, wat ik deed. Ik wist nooit dat dit mogelijk zou zijn, omdat de problemen al twee jaar aanhielden. DR. ISIKOLO verzekerde mij en zei alleen dat ik hem moest vertrouwen en moest geloven dat mijn verlangens in vervulling zouden gaan. Hij heeft mijn huwelijk hersteld met zijn krachtige liefdesreünieband en mijn huis is weer geweldig en mijn man is bij mij om nooit meer weg te gaan. Neem ook contact met hem op en geloof dat hij u kan helpen, want hij heeft geen slechte reputatie. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonymous said...

Mijn man verliet mij en onze dochter en keerde nooit meer terug totdat Ilekhojie tussenbeide kwam. Mijn verhaal verschilt niet van dat van anderen die de tijd hebben genomen om informatie over Dr. Ilekhojie met de wereld te delen. Ik had al 8 jaar huwelijksproblemen met mijn man, waardoor hij mij verliet en ging reizen. Op een gegeven moment was ik depressief en kreeg ik hulp uit het niets, totdat ik in contact kwam met Dr. Ilekhojie die mij hielp. Hij herstelde de liefde en verbinding tussen mij en mijn man en ik kreeg hem na 3 dagen terug, zoals hij beloofde. Net als iedereen die over hem praat, ben ik hier om het goede over hem te vertellen en hem te bedanken voor het opnieuw brengen van vreugde in mijn leven. Hij zal niet falen als je hem ook probeert te helpen. Sms hem gewoon via WhatsApp/Telegram: +2348147400259

Unknown said...

MIJN VRIEND KREEG TERUG MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO EN IK BEN ECHT OVERWELDIG
Hallo allemaal, ik ben Anne Francken. Toen alle hoop verloren was om mijn relatie tussen mij en mijn vriend weer te laten werken, ging ik online op zoek naar hulp en ik las en nam contact op met DR. ISIKOLO die kwam en alles repareerde en hij zal de rest van mijn leven door mij gewaardeerd blijven. Te vaak heb ik emotionele trauma's doorgemaakt vanwege de eindeloze problemen die ik had met mijn man en het leidde tot onze breuk en daarom zocht ik hulp en ontdekte DR. ISIKOLO die mij te hulp kwam. Hij vertelde me de procedures en spoorde me aan om eraan te voldoen, wat ik graag deed en hij stelde het proces van het vinden van oplossingen voor mijn problemen niet uit en ik kreeg het resultaat in slechts 2 dagen, zoals hij mij verzekerde. Doe geen moeite om elders hulp te zoeken, want hij is te goed in het helpen van mensen. Hij is betrouwbaar en eerlijk, dus sms hem nu via WhatsApp: +234-8133261196 of zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown said...

Hallo iedereen. Mijn naam is Luie Broekhuizen. Ik ben hier om de geweldige dokter Isikolo te bedanken voor het oplossen van mijn huwelijksproblemen. Mijn huwelijk strandde vanwege de eindeloze problemen en moeilijkheden die ik had met mijn man. Hij vertrok zonder achterom te kijken en ik was zoveel maanden alleen. Zijn familie kwam tussenbeide en nog steeds veranderde er niets. Ik was emotioneel kapot en verloor de hoop om weer liefde te vinden, omdat hij alles was in een man die ik ooit wilde hebben. Net als zoveel mensen leerde ik DR ISIKOLO kennen toen ik op zoek ging naar hulp. We bespraken mijn problemen uitvoerig en hij verzekerde mij dat ik de oplossing zou krijgen die ik nodig had. Ik had geen andere keuze dan me aan zijn procedures te houden en hij stelde niets uit. Hij deed een liefdesreünie voor mij en mijn man en de liefde en het geluk dat we deelden werd hersteld en hij bereikte me precies na 48 uur zoals DR. ISIKOLO beloofde. Hij is inderdaad een geweldige helper en hij is betrouwbaar. als je problemen hebt, sms hem dan gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown said...

Hallo allemaal, mijn naam is Nicole Haraldsson en ik ben hier om ook dank te betuigen aan Dr. Isikolo, die God gebruikte om mijn situatie te verwoesten en de vreugde en het geluk in mijn huis te herstellen. Ik verloor mijn man aan een dame in het buitenland toen hij ging werken in dezelfde regio waar zij woont. Ik heb nooit geweten wat er allemaal gebeurde totdat een vriend van mij me foto's stuurde van beiden samen en het mij daarna bekend werd dat dit de reden was waarom mijn man koud tegen me werd en me achterliet. Mijn man was gehypnotiseerd en geestelijk gecontroleerd en ik wist alles toen ik contact opnam met Dr. Isikolo toen ik naar hulp zocht en die niet vond. Hij verzekerde me van zijn terugkeer en het herstel van onze liefde en geluk, wat hij deed en het resultaat begon zich na 48 uur te manifesteren. Nu heb ik mijn man terug en ik kan Dr. Isikolo niet genoeg bedanken voor zijn eerlijkheid en steun. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonymous said...

Ik wil de wereld snel vertellen dat er een echte helper is die krachtig en oprecht is. Hij heeft mij onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man te herenigen, ook al had hij al om een scheiding gevraagd. Ik zag verschillende getuigenissen van DR Ilekhojie op Facebook en Instagram. Ik aarzelde om contact op te nemen omdat ik de hoop had verloren, maar iets van binnen bleef me ertoe aanzetten het te proberen. Ik nam contact met hem op via Whatsapp en legde alles uit wat er in mijn huwelijk is gebeurd. Hij vertelde me eenvoudig dat mijn man onder slechte invloed staat en dat hij wordt gemanipuleerd, waardoor onze verbinding is verbroken en hem is gevraagd te vertrekken. Hij verzekerde mij dat hij een verzoeningsritueel gaat uitvoeren om de reeds verloren verbinding tussen ons te herstellen. Ik voorzag in alles wat hij wilde en zorgde ervoor dat alles wat nodig was beschikbaar was, omdat mijn man de enige man is die ik mijn hele leven heb gekend en ik hem niet bij mij en onze kinderen weg wilde hebben. Precies drie dagen later belde mijn man met een vreemd nummer en vroeg of hij met tranen naar huis mocht terugkeren. Ik dacht dat het een grap was totdat ik hem onze ranch zag binnenrijden. Het is nu 3 maanden geleden en we waren als middelbare scholieren, hij is nu terug met zoveel liefde en zorg. Ik dacht om zijn gegevens hier achter te laten voor het geval iemand om zijn hulp moet vragen. U kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail (gethelp05@gmail.com of bel/Whatsapp +2348147400259